Torr tvätt?

Tror knappast det..
Jag och Sara var på väg ner till tvättstugan för att hänga upp sista tvätten, och självklart så har en propp gått, så stor att hela utebelysningen runt alla fem lägenheter slocknat. Vi kunde inte tända någonstans i tvättstugan förutom i "hallen". Torkskåp, tumlare.. allt var dött, och tvätten var inte torr. Så nu hänger den där nere i tvättstugan, blöt och fuktigt i torkrummen, som fortfarande inte fungerar. Måste alltså vakna halv sju imorgon för att gå ner och kolla om det är torrt. ojoj..vilken kväll.

Men en bra sak är att jag har gått och blivit så förälskad i en klänning och ett par skor så mycket att jag snart får abstinens. Jag måste verkligen köpa dom, helt fantastiska.
Ett par lila über söta  högklackade och En svart klänning med en sjukt snygg rygg.
Klicka på bilderna så ni se mer.

Hank Dress SEK 199, Club L - NELLY.COMSeattle SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Nu ska jag sova! Godnatt på er.
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Nej jag är super missnöjd ;/ haha gumman du lär dej :) <3

2010-02-11 @ 22:05:01
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0