Oops

Ska kanske börja uppdatera lite oftare, typ varje dag.
Kan börja berätta att jag var på stan igår med Anton och Oscar, träffade Ellinor, Anna och Chrille. Super mysigt var det. Vi har sjukt mycket att ta igen tjejer.. det får vi ta igen till helgen
I morse var jag barnvakt, det varade inte så länge för jag sov bort halva tiden..hehe.
Nu sitter jag och lyssnar igenom nästan alla maskinens låtar, och hey, soul sister - en riktig favorit just nu.
Efter maten ska jag upp till Anton och Oscar, vi får se var vi hittar på. Blir väl en Film (som vanligt, haha)
I morgon blir det att åka skidor i Kåbdalis. Det kommer bli awesome!
Nu ska jag lyssna färdigt på mina älskade låtar.
Just nu är det "Bränner" som går om och om igen.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0